مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای

آموزش تصویری مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای

حقیقتاً هیچ‌چیزی در زندگی لذت‌بخش‌تر از پخش آهنگ موردعلاقه و خواندن با آن نیست و قطعا همه دوست داریم که کلمات را به‌درستی بیان کنیم و آموزش مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای دقیقا دراین زمان است که به کمک ما خواهد آمد چراکه با داشتن متن موسیقی می‌توانیم با احساس بیشتری با موسیقی همراهی کرده و از آن لذت ببریم.

بااین‌حال نحوه دیدن متن آهنگ در Spotify مسئله‌ای است که بسیاری‌از عاشقان موسیقی به‌دنبال آن هستند و ما نیز دراین مطلب از سیب کده سعی کرده‌ایم تا مراحل مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای را چه در نسخه موبایل این برنامه و چه در نسخه کامپیوتر آن، برای شما عزیزان شرح دهیم؛ پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بررسی اجمالی سرویس Spotify

نحوه دیدن متن آهنگ در Spotify

اسپاتیفای درواقع یک ابزار پخش آنلاین موسیقی، پادکست و رادیو است که در دو نسخه رایگان و پرمیوم امکانات خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و این سرویس محبوب اولین‌بار درسال 2007 توسط دو کارآفرین سوئی طراحی شد و ابتدا در کشورهای اروپایی گسترش یافت و حالا در بیش‌از 185 کشور مختلف در سراسر جهان خدمات خود را به عاشقان موسیقی ارائه می‌دهد.

در اولین بخش‌از آموزش مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای تصمیم گرفتیم تا شما عزیزان را کمی بیشتر با این سرویس و امکانات منحصربه‌فرد آن آشنا کنیم و دریابیم که با خرید اشتراک اسپاتیفای دقیقا چه ویژگی‌هایی را به‌دست خواهیم آورد.

نگاهی کوتاه به امکانات Spotify

  • آرشیو موسیقی 70 میلیونی
  • پخش نامحدود موسیقی به‌صورت آنلاین
  • امکان دانلود و پخش آفلاین آهنگ‌ها
  • دارای ایستگاه رادیویی زنده
  • وجود تبلیغات و محدودیت در پخش موسیقی در نسخه رایگان
  • امکان ایجاد پلی‌لیست‌های متنوع و اشتراک‌گذاری آن‌ها
  • امکان پخش موسیقی در بالاتری کیفیت 320 کیلوبایت درثانیه
  • پشتیبانی از انواع پلتفرم‌های موبایل و کامپیوتر

نحوه دیدن متن آهنگ در Spotify

به اصلی‌ترین بخش آموزش مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای می‌رسیم که قرار است مراحل انجام این‌کار را به‌ترتیب و در تمام پلتفرم‌های موجود شرح دهیم تا شما عزیزان نیز با هر دستگاهی که درآن موسیقی موردعلاقه خود را پخش می‌کنید، بتوانید به مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای بپردازید.

مشاهده متن آهنگ ازطریق نسخه موبایل

آموزش مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای

برای مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای می‌توانید از پلتفرم‌های مختلفی اقدام کنید که در این‌جا مراحل انجام این‌کار در نسخه موبایل به شرح زیر است:

مرحله اول:

وارد برنامه اسپاتیفای شوید و موسیقی موردعلاقه خود را پخش کنید و سپس برروی صفحه درحال‌پخش ضربه بزنید و درصورتی که برنامه آن را در دستگاه خود ندارید، می‌توانید ازطریق لینک زیر اقدام به دانلود و نصب آن کنید.

دانلود آخرین نسخه اسپاتیفای برای اندروید و ios

مرحله دوم:

حالا کافیست تا انگشت خود را از پایین‌ترین نقطه صفحه به بالا بکشید و دراینجا است که متن آهنگ را خواهید دید که مطابق با زمان پخش آهنگ، لحظه‌به‌لحظه حرکت می‌کند.

نکته: برای اشتراک‌گذاری متن آهنگ، کافی است برروی گزینه «Share» در پایین صفحه متن موسیقی ضربه بزنید و سپس اشعاری را که می‌خواهید را در محل موردنظر خود به‌اشتراک بگذارید.

مشاهده متن آهنگ ازطریق نسخه دسکتاپ

حال در ادامه قرار است تا نحوه دیدن متن آهنگ در Spotify را ازطریق نسخه دسکتاپ این برنامه شرح دهیم:

مرحله اول:

وارد برنامه اسپاتیفای شوید و موسیقی موردعلاقه خود را پخش کنید.

مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای

مرحله دوم:

در نوار درحال پخش که موسیقی درحین پخش را نشان می‌دهد، نماد میکروفون را انتخاب کنید و سپس خواهید دید که متن موسیقی مطابق با زمان واقعی آن حرکت می‌کند و حالا می‌توانید بیشتراز قبل از موسیقی خود لذت ببرید.

نحوه دیدن متن آهنگ در Spotify

نحوه دیدن متن آهنگ در Spotify TV

علاوه‌بر آن‌که می‌توانید متن آهنگ موردعلاقه خود را در نسخه موبایل و دسکتاپ این برنامه مشاهده کنید، در Spotify TV نیز قادر به مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای خواهید بود که مراحل آن به شرح زیر است:

مرحله اول:

وارد برنامه اسپاتیفای در تلویزیون خود شده و آهنگ موردعلاقه خود را پخش کنید.

مرحله دوم:

حال به بخش درحال‌پخش بروید و برای نحوه دیدن متن آهنگ در Spotify به گوشه سمت راست صفحه بروید و گزینه «Show Lyrics» را فعال کنید و پس‌از آن متن موسیقی‌های درحال‌پخش را در صفحه اصلی خواهید دید.

به همین سادگی 😊

آموزش مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای

سوالات متداول نحوه دیدن متن آهنگ در Spotify

آیا امکان مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای وجود دارد؟

بله؛ این ویژگی پیش‌از این در برنامه اسپاتیفای وجود نداشت اما هم‌اکنون تمام کاربران می‌توانند در تمام پلتفرم‌های موبایل و کامپیوتر متن آهنگ موردعلاقه خود را مشاهده کنند.

چگونه در نسخه موبایل اسپاتیفای متن آهنگ را پیدا کنیم؟

برای مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای ازطریق نسخه موبایل آن، کافیست آهنگ موردعلاقه خود را پخش کنید و سپس صفحه درحال‌پخش را از پایین به سمت بالا بکشید.

چگونه در نسخه دسکتاپ اسپاتیفای متن آهنگ را پیدا کنیم؟

برای مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای ازطریق نسخه دسکتاپ آن، کافیست آهنگ موردعلاقه خود را پخش کرده و در صفحه درحال‌پخش برروی نماد میکروفون کلیک کنید.

بهترین لذت دنیا؛ هم‌خوانی با موسیقی موردعلاقه

مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای

موسیقی این قدرت را دارد که مردم را دور هم جمع کند و با قابلیت مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای این امکان به شما داده می‌شود تا متن موسیقی موردعلاقه خود را با دوستان به‌اشتراک بگذارید و همه در کنارهم از خواندن آن لذت ببرید و البته نحوه دیدن متن آهنگ در Spotify چیزی است که باید به‌آن آگاهی داشته باشید و امیدواریم شما عزیزان باخواندن آموزش مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای بتوانید هنگام پخش موسیقی موردعلاقه خود نهایت لذت را ببرید.

مطالعه مطالب زیر را از دست ندهید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دلیل بازگشت وجه