رنگ جدید آیفون 12

رنگ جدید آیفون 12: آیا باید بنفش را انتخاب کنید یا رنگ های دیگر ؟

بیایید به دنبال رنگ مورد علاقه ی شما از آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس بگردیم. کاربران اپلی که میخواهند گوشی خود را به روز کنند بهتر است تا با رنگ جدید آیفون 12 آشنا شوند. مهم نیست که شما کدام مدل را انتخاب میکنید – آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و یا آیفون 12 پرو مکس – باید میان رنگ های موجود یکی را انتخاب کنید.

purple1

آیفون 12

 

رنگ جدید آیفون 12 کدام است؟

رنگ های آیفون 12 بین مدل های مختلف متفاوت است. آیفون 12 و آیفون 12 مینی شش گزینه پیش روی شما گذاشته اند: مشکی، سفید، قرمز، سبز نعنایی، آبی و بنفش بهاری. در جشن Apple’s Spring Loaded از رنگ بنفش رونمایی شد. از طرفی دیگر آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس در رنگ های نقره ای، نوک مدادی، طلایی و آبی اقیانوسی موجود هستند.

زمانی که رنگ مورد علاقه ی خود را انتخاب کردید، قیمت های آیفون 12 را بررسی کنید تا گوشی خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

علاوه بر رنگ جدید آیفون 12، این گوشی ویژگی های دیگری مانند طراحی لبه ی فلت و صفحه نمایش سرامیکی بادوام که بنا بر ادعای اپل این گوشی را 4 برابر مقاوم تر از آیفون 11 کرده است، نیز ارائه میدهد. مدل های غیر Pro قاب پشتی شیشه ای و کادر دور آلومینیومی دارند و آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس از جنس استیل ضد زنگ هستند.

در ادامه اطلاعاتی در مورد رنگ جدید آیفون 12 و البته دیگر رنگ ها ارائه میدهیم و امیدواریم که این اطلاعات به شما در پروسه ی انتخاب رنگ مورد نظرتان کمک کند. با اینکه که هیچ رنگ “بهتری” وجود ندارد (البته که رنگ آبی اقیانوسی بسیار جذاب است) اما میتوانید در بین گزینه های موجود بهترین و مناسب ترین رنگ برای خود را انتخاب کنید.

 

رنگ های آیفون 12 و آیفون 12 مینی

قیمت آیفون 12 مینی با حافظه ی 64 گیگ 699 دلار است و قیمت آیفون 12 با همین حافظه 799 دلار است. این دو مدل رنگ های یکسانی دارند؛ این رنگ ها شامل مشکی، سفید، قرمز، سبز نعنایی، آبی و بنفش بهاری هستند. آیفون 11 یک رنگ کمتر و یعنی پنج رنگ ارائه میداد، اما باز هم رنگ های خوبی برای سلیقه ی همگان داشت.

purple2

رنگ بنفش در حال حاضر رنگ جدید آیفون 12 و البته بهترین آنهاست. این رنگ اسطوخودوس در جشن Apple’s Spring Loaded معرفی شد. اگر میخواهید خاص باشید، این رنگ مناسب شماست.

البته که رنگ های مشکی و سفید متقاضیان خود را دارند و شاید گفت پر فروش تر از رنگ های دیگر آیفون 12 و آیفون 12 مینی هستند. با اینکه این دو رنگ خیلی خاص نیستند اما با تمامی قاب های گوشی موجود در موبایل فروشی ها هماهنگ هستند.

ولی ما نمیتوانیم این ادعای هماهنگی را درباره ی قرمز و سبز نعنایی نیز داشت باشیم. رنگ قرمز با اپل واچ 6 هماهنگ است اما سبز هیچ هماهنگی خاصی با رنگ های دیگر ندارد. شمایی که آیفون 12 میخرید به احتمال زیاد برای آن یک قاب هماهنگ میخرید.

رنگ آبی هم یک گزینه ی جذاب است. این رنگ فقط مخصوص آیفون 12 و آیفون 12 مینی است. اگر میخواهید همه بدانند که شما آیفون 12 دارید و نه همان آیفون 11 قدیمی را، پس این رنگ را انتخاب کنید.

 

محصول مرتبط: اشتراک اپل موزیک

 

رنگ های آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس

کمترین حافظه داخلی آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس 128 است و قیمت این دو 999 دلار و 1099 دلار میباشد. اگر به دنبال ویژگی های اصلی آیفون یعنی جنس بدنه و دوربین هستید پس یکی از این دو را انتخاب کنید. هر دوی این مدل ها در رنگ های  نقره ای، نوک مدادی، طلایی و آبی اقیانوسی موجود هستند.

رنگ های آیفون 12 پرو به نسبت آیفون 12 ملایم تر و میتوان گفت ساده تر و شیک تر هستند. این مدل به جای مشکی و سفید، رنگ نوک مدادی دارد که مناسب همگان است. این رنگ تقریبا با همه ی رنگ ها هماهنگ است و شما میتوانید به راحتی قاب مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید.

رنگ طلایی آیفون 12 پرو مناسب افرادی است که به تجملات علاقه دارند. این رنگ تقریبا مشابه طلا میباشد اما خیلی هم عجیب و غریب نیست. با اینکه این رنگ کمی برق میزد اما خیلی هم جلب توجه نمیکند.

purple 3

آبی اقیانوسی

در آخر بیایید راجع به آبی اقیانوسی صحبت کنیم. این رنگ جدید آیفون 12 را میتوان مانند رنگ سبز نیمه شب خاص در نظر گرفت. این رنگ خنک بوده و شما میتوانید آن را با قاب های شفاف هماهنگ کنید. البته که این رنگ با اپل واچ 6 نیز هماهنگ است. پیش از خرید، قیمت های آیفون 12 را بررسی کنید تا گوشی خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دلیل بازگشت وجه