انتقال موزیک ها و پلی لیست ها از اسپاتیفای به اپل موزیک

روش‌های انتقال موزیک ها و پلی لیست ها از اسپاتیفای به اپل موزیک

امروزه سرویس‌های پخش موسیقی زیادی عرضه شده که حق انتخاب را برای کاربران سخت‌تر کرده و راهی جز امتحان کردن تک تک آن‌ها نمانده و همین امر می‌تواند یکی از دلایل انتقال پلی لیست از اسپاتیفای به اپل موزیک باشد چراکه این دو برنامه از محبوب‌ترین ابزارهای پخش موسیقی محسوب می‌شود که هر کدام امکانات منحصربه‌فردی را به کاربران خود ارائه می‌دهند اما در این میان بسیاری از عاشقان موسیقی تجربه کار با سرویس سوئدی را دوست نداشته و به رقیب او یعنی اپل موزیک روی می‌آورند.

دراین زمان است که بسیاری از کاربران درگیر انتقال موزیک ها از اسپاتیفای به اپل موزیک می‌شوند و دوست ندارند پلی‌لیست‌ها و موزیک‌هایی که هزینه کرده‌اند را از دست بدهند؛ حالا اگر شماهم قصد دارید که از اسپاتیفای به اپل موزیک نقل مکان کنید و نگران سرمایه و کتابخانه خود هستید؛ در ادامه مقاله انتقال پلی لیست از اسپاتیفای به اپل موزیک از سیب کده همراه ما باشید تا چندین ابزار بی‌دردسر و مفید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

دلایل انتخاب اپل موزیک بر اسپاتیفای

برای انتقال موزیک ها از اسپاتیفای به اپل موزیک دلایل مختلفی وجود دارد که در این بخش به بیان برخی از آن‌ها می‌پردازیم تا شماهم کمی با امکانات جذاب و متنوع اپل موزیک آشنا شوید.

  • دسترسی کاربران به بیش‌از 90 میلیون موسیقی فارسی و غیرفارسی
  • دسترسی به 30 هزار پلی‌لیست جذاب و متنوع
  • پخش نامحدود موسیقی به‌صورت آنلاین
  • امکان دانلود و اضافه کردن آهنگ‌ها به کتابخانه شخصی برای پخش آفلاین
  • ایستگاه رادیویی زنده به‌نام Beast 1 و 17 ایستگاه رادیویی با سبک‌های مختلف
  • امکان نمایش متن موسیقی درحال پخش
  • امکان همگام‌سازی محتوا کتابخانه با دو سرویس iTunes و iCloud
  • بهره‌مندی از دو قابلیت Spatial Audio و Lossless audio
  • پشتیبانی از دستیار صوتی سیری برای پخش موسیقی

حالا که با امکانات هیجان‌انگیز اپل موزیک آشنا شدید مطمئنم که هرچه سریع‌تر قصد دارید در این سرویس محبوب ثبت نام کنید؛ پس پیش‌از آن‌که به سراغ راه‌های انتقال پلی لیست از اسپاتیفای به اپل موزیک برویم بهتر است با نحوه ثبت نام در این سرویس نیز آشنا شوید.

نحوه ثبت نام در Apple Music

انتقال موزیک ها از اسپاتیفای به اپل موزیک

برای انتقال موزیک ها از اسپاتیفای به اپل موزیک نیاز است ابتدا دراین سرویس یک حساب کاربری ایجاد کنید که مراحل آن به شرح زیر است:

  1. برنامه اپل موزیک را برای دستگاه ویندوزی، اندرویدی یا iOS خود دانلود کنید و پس از نصب، وارد آن شوید.
  2. برروی گزینه «Listen Now» یا « For You» کلیک کنید.
  3. حالا گزینه «Try it Free» را انتخاب کنید.
  4. در این بخش باید اپل آیدی و پسوورد خود را وارد کنید یا اگر ندارید می‌توانید در همینجا یک اپل آیدی جدید بسازید.
  5. پس از وارد کردن اطلاعات پلن‌های اشتراک اپل موزیک را مشاهده می‌کنید که باید براساس نیاز خود یکی را انتخاب کنید.
  6. در ادامه می‌بایست اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کرده و یک روش پرداخت را انتخاب کنید.
  7. و در آخر با انتخاب گزینه «Join» ثبت نام شما به پایان می‌رسد و می‌توانید وارد حساب اپل موزیک خود شوید.

حالا که حساب اپل موزیک خود را ایجاد کردید وقت آن رسیده که با روش‌های انتقال پلی لیست از اسپاتیفای به اپل موزیک آشنا شوید.

روش‌های انتقال کتابخانه از اسپاتیفای به اپل موزیک

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که تجربه کار با اسپاتیفای را دوست نداشته و برای انتقال موزیک ها از اسپاتیفای به اپل موزیک نگران هستید کافی است روش‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد را امتحان کنید.

انتقال پلی لیست ها از طریق برنامه SongShift

سانگ شیفت

اولین برنامه‌ای که قصد داریم برای انتقال پلی لیست از اسپاتیفای به اپل موزیک به شما معرفی کنیم؛ SongShift است. این برنامه رایگان بوده و برای کاربران سیستم‌عامل iOS طراحی شده که از 12 سرویس پخش موسیقی دیگر نیز پشتیبانی می‌کند.

می‌توانید با خواندن مطلب مقایسه اپل موزیک و اسپاتیفای با تفاوت های این دو آشنا شوید.

نحوه کار با برنامه SongShift

  1. SongShift را از اپ استور دانلود کرده و وارد آن شوید.
  2. در صفحه اصلی برنامه که Available Services نام دارد ابتدا باید سرویس اپل موزیک را پیدا کرده و انتخاب کنید و سپس گزینه «Continue» بزنید و به برنامه اجازه دسترسی به اپل موزیک خود را بدهید.
  3. سپس باید همین فرآیند را برای سرویس اسپاتیفای تکرار کنید و درنهایت برروی گزینه «Continue» بزنید و در صفحه بعدی گزینه «Get Started» را انتخاب کنید.
  4. در صفحه My Shifts برروی علامت مثبت در بالا سمت راست ضربه بزنید.
  5. حالا برروی گزینه «Setup Source» ضربه بزنید و سپس در صفحه پاپ آپ برروی «Playlist» و نماد اسپاتیفای ضربه بزنید و گزینه «Continue» را انتخاب کنید.
  6. صفحه بعدی مربوط به پلی‌لیست‌های شماست که در اینجا باید پلی‌لیستی که می‌خواهید به اپل موزیک منتقل کنید را انتخاب کرده و گزینه «Done» ضربه بزنید.
  7. حالا برروی گزینه «I’m Finished» ضربه بزنید و پس از اتمام فرآیند گزینه «Confirm Maches» را انتخاب کنید تا انتقال موزیک ها از اسپاتیفای به اپل موزیک پایان یابد.

اکنون می‌توانید به اپل موزیک خود بروید و پلی‌لیست منتخب خود را ببینید.

انتقال موزیک ها به کمک برنامه Free Your Music

فری یور موزیک - انتقال موزیک ها و پلی لیست ها از اسپاتیفای به اپل موزیک

برای انتقال موزیک ها از اسپاتیفای به اپل موزیک دومین برنامه‌ای که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم؛ FreeYourMusic است. این برنامه از 20 سرویس پخش موسیقی پشتیبانی می‌کند که شما می‌توانید بین آن‌ها محتوای موردنظر خود را منتقل کنید.

نحوه کار با برنامه Free Your Music

  1. Free Your Music را برای دستگاه خود دانلود کرده و سپس وارد آن شوید.
  2. در صفحه اصلی منبع خود که اسپاتیفای است را انتخاب کرده و سپس وارد حساب خود شوید و به برنامه نیز اجازه دسترسی دهید.
  3. در صفحه بعدی باید مقصد که اپل موزیک است را انتخاب کنید و مثل گام قبلی وارد حساب خود شوید و به برنامه اجازه دسترسی را بدهید.
  4. در بخش بعدی پلی‌لیست‌هایی را که می‌خواهید منتقل کنید را انتخاب کرده و سپس برروی گزینه «Begin transfer» ضربه بزنید.

به همین راحتی 😊

انتقال محتوا به وسیله وبسایت Soundiiz

این روش انتقال پلی لیست از اسپاتیفای به اپل موزیک مخصوص کسانی است که دوست ندارند درگیر نصب برنامه اضافی شوند چراکه Soundiiz شما را مجبور به دانلود برنامه نمی‌کند بلکه می‌توانید به سادگی به وبسایت آن بروید و انتقال موزیک ها از اسپاتیفای به اپل موزیک را از آن‌جا انجام دهید.

Soundiiz در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس است که در نسخه رایگان آن تا حداکثر 200 آهنگ را می‌توانید به اپل موزیک خود منتقل کنید.

نحوه کار با وبسایت Soundiiz

انتقال موزیک ها از اسپاتیفای به اپل موزیک

  1. برای انتقال پلی لیست از اسپاتیفای به اپل موزیک باید به وبسایت Soundiiz بروید و پس از ثبت نام در آن، گزینه «Let’s Go» را بزنید.
  2. این وبسایت از 48 سرویس پخش موسیقی پشتیبانی می‌کند که در این صفحه می‌توانید اسپاتیفای را انتخاب کنید و با کلیک برروی گزینه «Connect» به حساب خود متصل شوید.
  3. در مرحله بعدی نیز همین فرآیند را برای اتصال به حساب اپل موزیک خود انجام دهید.
  4. سپس به صفحه اصلی وبسایت که برگردید پلی‌لیست‌هایی که در اسپاتیفای یا اپل موزیک دارید را مشاهده خواهید کرد و برای انتقال پلی لیست از اسپاتیفای به اپل موزیک باید گزینه «Transfer» را در منوی سمت چپ انتخاب کنید.
  5. در صفحه جدید باید بین چهار گزینه پلی‌لیست‌ها، آلبوم‌ها، هنرمندان و آهنگ‌ها یکی را انتخاب کنید که در نسخه رایگان آن فقط گزینه انتقال پلی‌لیست‌ها باز است.
  6. سپس منبع خود را که اسپاتیفای و همچنین پلی‌لیست‌هایی که می‌خواهید به اپل موزیک منتقل کنید را انتخاب کنید و گزینه «Confirm» را بزنید.

اکنون وقتی وارد برنامه اپل موزیک خود شوید پلی‌لیست موردنظر خود را خواهید یافت.

سوالات متداول راجع به انتقال موزیک ها از اسپاتیفای به اپل موزیک

آیا می‌توانم موزیک‌هایم را از اسپاتیفای به اپل موزیک منتقل کنم؟

بله اما این امکان درون برنامه‌های نام برده وجود ندارد و برای انتقال محتوا نیازمند برنامه‌های شخص ثالثی هستید که به راحتی اینکار را انجام می‌دهند.

برای انتقال موزیک از اسپاتیفای به اپل موزیک چه برنامه‌هایی وجود دارد؟

برنامه‌های متعددی برای انتقال محتوا بین سرویس‌های پخش موسیقی وجود دارد که SongShift، Free Your Music و Soundiiz بهترین آن‌ها هستند.

کدام برنامه برای انتقال پلی‌لیست بهتر است؟

بهترین برنامه برای انتقال پلی لیست از اسپاتیفای به اپل موزیک به تعداد پلی‌لیست‌ها و موزیک‌های شما بستگی دارد چراکه هرکدام از آن‌ها در نسخه رایگان خود تعداد محدودی از آهنگ‌ها را برای انتقال تعیین کرده‌اند.

جمع بندی انتقال پلی لیست از اسپاتیفای به اپل موزیک

انتقال موزیک ها از اسپاتیفای به اپل موزیک

پس اگر دوست ندارید برای انتقال موزیک ها از اسپاتیفای به اپل موزیک هزینه کنید و مجموع محتوای شما کمتر از 500 ترک است تمام برنامه‌هایی که معرفی کردیم می‌توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. امید است که با خواندن روش‌های انتقال پلی لیست از اسپاتیفای به اپل موزیک بتوانید به‌راحتی از سرویس منتخب خود استفاده کنید و دیگر نگران وقت و هزینه‌ای که صرف جمع کردن آهنگ‌های محبوب خود کرده‌اید، نباشید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دلیل بازگشت وجه