اتصال اپل موزیک به فیسبوک مسنجر

اتصال اپل موزیک به فیسبوک مسنجر

امروزه با گسترش شبکه های احتماعی؛ و پیام رسان های مختلف؛ ویژگی های کاربردی و خاص پیام ذسان ها بیشتر از گذشته حايز اهمیت شده و هر کدام از این پلترم ها بتوانند امکانات بیشتری اریه دهند؛ کاربران بیشتری جذب میکنند. در بین اشتراک گذاری موزیک در حال پخش بین دوستان نیز از ویژگی های جذاب یک پیام رسان است. ویژگیی که در حال حاضر ایمسیج اپل و فیسبوک مسنجر به آن مجهز شده اند؛ در ادامه روش اتصال اپل موزیک به فیسبوک مسنجر توضیح داده می شود.

 

در قدم اول می بایست؛ مسنجر فیسبوک را در دستگاه ای او اسی یا اندرویدی خود باز کنید؛ البته امکان استفاده از نسخه ی دسکتاپ هم وجود دارد؛ پس از باز کردن اپلیکیشن در در منوی سرچ بالای صفحه؛‌ اپل موزیک را سرچ کنید. در اولین نتایج جست و جو اپل موزیک را خواهید دید؛‌ روی آن تب کنید و سپس روی گذینه ی get started  کلیک کنید.

 

1

 

پس از انجام این کار؛‌ شما متوجه اینکه بات اپل موزیک چه امکاناتی دارد خواهید شد؛ یکی از قابلیت های این بات ؛ امکان چت کردن با بات اپل موزیک می باشد؛‌برای انجام این چت ؛ روی گزینه  Send a message  کلیک کنید.

اکنون شما می توانید‌؛ اسم آرتیست یا موزیک یا آلبوم یا هر آنچه ترجیح میدهید را تایپ کنید؛ بطور مثال من

Imagine Dragons

را تایپ کردم و بات چندین آلبوم از این گروه موسیقی را به من نشان داد.

 

2

 

 

بسیار خب؛ اکنون روی البوم موردنظر خودتون در بات اپل موزیک تب کنید تا تمام موزیک های آن آلبوم به شما نمایش داده شود. در منوی البوم شما اکنون امکان پخش موزیک در اپل موزیک یا امکان شیر کردن موزیک با دوستان فیسبوکی خود را دارید؛ برای این کار روی آیکون شیر کردن تب کنید و کانتکت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

3

همچنین با سرچ کلمه

Playlists

در بات اپل موزیک ؛ به تعداد متعددی از جذاب ترین پلی لیست های اپل موزیک دسترسی خواهید داشت.

محصول مرتبط: خرید اشتراک اپل موزیک

امکانات مختلف پیام رسان هایی مثل ایمسیج و فیسبوک مسنجر و هماهنگی این دو پیام رسان را با اپل موزیک را می توان از نقاط قوت این مسنجر دانست که پیام رسان هایی مثل واتساپ فاقد این هماهنگی با اپل موزیک می باشند.
از سایر پلتفرم های هماهنگ شرکت فیسبوک با اپل موزیک می توان به اینستاگرام اشاره کرد که امکان به اشتراک گذاری هوشمند موزیک های شما در استوری اینستاگرام فراهم می کند.

مقاله مرتبط: رفع رایج ترین خطاها و ایرادات  اپل موزیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دلیل بازگشت وجه